Od roku 1985 EUROMOBILE Ltd. investuje do rešerší kvalitatívnych a kvantitatívnych pracovných značiek mobilnej reklamnej komunikácie.
Štúdie
Od roku 1985 EUROMOBILE Ltd. investuje do rešerší kvalitatívnych a kvantitatívnych pracovných značiek mobilnej reklamnej komunikácie.
Dlhoročná pôsobnosť na trhu dokazuje, že naše know-how a vynikajúce poznatky získavané širokým poľom pôsobenia priamo ovplyvňujú výsledky predaja.
![](http://euromobile.sk/wp-content/uploads/2016/11/DSCN1637.jpg)
![](http://euromobile.sk/wp-content/uploads/2016/11/Hard-Rock-062011-15.jpg)
Z našej štúdie (sedembodové porovnanie klasickej (statická) a mobilnej (pohyblivá) reklamy) vyplýva:
Mobilná reklama EUROMOBILE za rovnaký časový úsek, pri rovnakej oznamovacej schopnosti reklamy, pri rovnakej značke u rovnakého výrobku, na rovnakom mieste šírenia a s rovnakým rozpočtom dosahuje obrovské prednosti oproti pevnej (statickej) reklame, čo potvrdzujú okrem výsledkov marketingových prieskumov aj spokojní klienti, ktorí sa k jej využitiu neustále vracajú.